Тема: Задачі на одночасний рух в різних напрямках. Письмове ділення. Короткий запис ділення, коли частка містить нуль в середині запису. Задачі на знаходження часу при одночасному русі в різних напрямках.
1. Обчисли і зроби перевірку.
1. Обчисли і зроби перевірку.
Перевірка
2. Розв’яжи задачу двома способами.
Два дельфіни почали рухатись одночасно назустріч один одному й зустрілися через 20 с. Визнач відстань, яка була між дельфінами на момент початку руху, якщо перший дельфін рухався зі швидкістю 9 м/с, а другий — зі швидкістю 12 м/с.
t= 20 c
9 м/с 12 м/с
--------------> <----------------
______________________🚩_____________________________
S - ?
1 спосіб
1) 9 * 20 = 180 (м) - подолав перший дельфін до моменту зустрічі.
2) 12 * 20 = 240 (м) - подолав другий дельфін до моменту зустрічі.
3) 240 + 180 = 420 (м) - відстань, яка була між дельфінами на початок руху.
2 спосіб
1) 12 + 9 = 21 (м) - долають два дельфіни за 1 секунду.
2) 21 * 20 = 420 (м) - відстань, яка була між дельфінами на початок руху.
Висновок: Задачу на малюнку можна розв'язати лише другим способом, бо шуканим є - час. Без нього ми не можемо дізнатися ані відстань, яку подолав перший дельфін, ані відстань, яку подолав другий дельфін.
3. Досліди, як на план розв’я зування задачі на знаходження часу руху вплине зміна напрямку руху; зміна числових даних. Узагальни план розв’язування задач на знаходження часу руху двох тіл.
- Жодним чином не вплине. Задачу будемо розв'язувати за аналогічним алгоритмом.
4. Вивчи правило.
5. Прокоментуй розв'язання виразів дітьми.
- Пригадайте, як ми вчили запис у разі ділення. Що ми робимо? Спочатку визначаємо, скільки буде цифр у частці - Якщо перше число, яке ми починаємо ділити на 35 це - 176 то ставимо одну крапочку і доставляємо їх ще стільки, скільки чисел залишилося в діленому.
- Подивись на рожевий стовпчик. Коли ми ділимо багатоцифрове число на двоцифрове, після того як ми від першого ділення виконуємо віднімання і у нас утворюється в частці одне число - 1, потім ми зносимо ОДИН раз друге чесло - 4, вийшло 14, але нам недостатньо цього,щоб поділити на 35. Тому ми СТАВИМО - 0 у частку під куточком і зносимо ДРУГИЙ РАЗ ще одне число , тепер у нас - 140 і це число ми можемо поділити на 35.
6. Виконай руханку.
Ну дууууууууууууужжжеееее класна руханка. Слово FOLLOW ME - СЛІДУЮ ЗА МНОЮ (ЙДИ ЗА МНОЮ)
7. Розглянь ділення.
8. Переглянь відео.
9. Виконай тести за посиланням.
10. Дякую тобі за роботу. Я вірю, що ти впорався і радію твоїм успіхам.
Немає коментарів:
Дописати коментар