Тема: Площа фігури. Поняття про площу фігури. Одиниця площі –
квадратний сантиметр. Вимірювання площі палеткою.
1. Виконай завдання.
Згадай відомі тобі одиниці довжини та їх співвідношення. 2 Якими способами можна порівняти смужки за довжиною? за шириною? Порівняй смужки за довжиною; за шириною. Які смужки рівні за довжиною? за шириною? Які смужки рівні?
2) 500 ∙ 5 = 2500 (м) - відстань , яку пройшла олениха до зустрічі.
3) 580 + 2500 = 3080 (м) - відстань між ними на момент початку руху.
Відповідь: 3080 м.
13. Виконай тести.
1. Виконай завдання.
Згадай відомі тобі одиниці довжини та їх співвідношення. 2 Якими способами можна порівняти смужки за довжиною? за шириною? Порівняй смужки за довжиною; за шириною. Які смужки рівні за довжиною? за шириною? Які смужки рівні?
Квадратний сантиметр – це площа квадрата зі стороною 1 см. Квадратний сантиметр на письмі позначають так: 1 см².
2. Визнач площі фігур у квадратних сантиметрах.
3. Уважно прочитай.
Щоб виміряти площу фігури у квадратних сантиметрах, можна на фігуру накладати моделі квадратного сантиметра — скільки моделей вмістить фігура, такою і є її площа. Щоб полегшити таке вимірювання площі, використовують прозору плівку, розбиту на квадратні сантиметри, — палетку. Визнач площі фігур, користуючись пам’яткою, поданою нижче.
4. Вивчи правило.
Вимірювання площі фігури палеткою.
1. Накладаю палетку на фігуру так, щоб принаймні одна сторона фігури збіглась із сіткою палетки.
2. Лічу кількість повних квадратних сантиметрів у фігурі.K
3. Лічу кількість неповних квадратних сантиметрів у фігурі.n
4. Ділю число неповних квадратних сантиметрів на 2.n:2
5. Додаю одержане число до числа повних квадратних сантиметрів.K+ n:2
6. Називаю площу фігури.S= K+ n:2
Наприклад , шукаємо площу серця. Рахую цілі квадрати, їх -4, рахую не цілі квадрати , їх -12.
Ділю неповні квадрати на 2, тобто 12:2=6 -повних квадратів. Тепер до 4 додаю 6 отримую 10 квадратів. Тобто 4+6=10 (см ²)- площа серця.
5. Уважно переглянь відео.
6. Вивчи одиниці вимірювання площі.
7. Відпочинь.
8. Розв'яжи задачу. Поміркуй, чи можна розв’язати 1 задачу іншим способом.
1) Оленятко та його мама-олениха одночасно вирушили назустріч одне одному. Якою була відстань між ними на момент початку руху, якщо оленятко щохвилини долало 116 м, його мама – 500 м, а зустрілися вони через 5 хв після початку руху?
І спосіб
(116+500) ∙ 5 = 3080 (м) - відстань між ними на момент початку руху.
ІІ спосіб
1) 116 ∙ 5 = 580 (м) - відстань, яку пройшло оленя до зустрічі.2) 500 ∙ 5 = 2500 (м) - відстань , яку пройшла олениха до зустрічі.
3) 580 + 2500 = 3080 (м) - відстань між ними на момент початку руху.
Відповідь: 3080 м.
2) Оленятко та його мама, що були на деякій відстані одне від одного, почали рухатися одночасно в одному напрямку. Мама-олениха наздогнала оленятко через 5 хв. Якою була відстань між ними на момент початку руху, якщо оленятко щохвилини долало 116 м, а його мама – 500 м?
1) 500 ∙ 5 = 2500 (м) - відстань, яку подолала олениха до зустрічі.
2) 116 ∙ 5 = 580 (м) - відстань, яку подолало оленя до зустрічі.
3) 2500 – 580 = 1920 (м) - була відстань між ними на момент початку руху.
Відповідь: 1920 м.
Дякую! Урок закінчено.
Немає коментарів:
Дописати коментар