Тема: Вступ до розділу «У країні гумору». Жартівливі
вірші. Грицько Бойко. Хвастунець. Відпочивати ніколи. Викрутився. Де Іванко?
1. Артикуляційна гімнастика. Повторюй за лого-котом.
1. Артикуляційна гімнастика. Повторюй за лого-котом.
2. Знайомство з новим розділом.
Якщо ти любиш пожартувати й посміятися, то із задоволенням читатимеш жартівливі вірші, гумористичні оповідання. У них поети за допомогою влучних слів відображають смішне в характері людини, життєвих явищах, роблять це дотепно й доброзичливо.
3. Біографічна довідка.
Дитячий поет, який народився на Донеччині. Він добре знав життя дітей, тому й писав про їхні звички, уподобання. Серед інших творів є в письменника гумористичні твори-смішинки. Вони змушують читача замислитися над своїми недоліками, позбутися їх. Грицько Бойко намагався не образити дітей, тому сміх у його творах доброзичливий.
4. Прочитай жартівливі вірші Грицька Бойко і дай відповіді на запитання. ( с. 115 - 116 )
ХВАСТУНЕЦЬ
Хлопчик Толя - молодець,
тільки трішки хвастунець.
Якось ми ішли на став,
він мені таке сказав:
- Слово честі, не хвалюся -
я ні-чо-го не боюся!..
Враз на слові цім з дороги -
Толі ящірка під ноги.
З переляку, у тривозі
наш хвалько мерщій навтік.
Та спіткнувся на дорозі
й прикусив собі язик!
Хто хвалитись полюбляє,
в кого звичка є така,
хай ці вірші прочитає
і прикусить язика!
- Про яку звичку хлопчика поет говорить зі сміхом?
- Чи був Толя насправді сміливим?
- Прочитай уривок вірша, якому відповідає малюнок.
- Чим кінцівка вірша нагадує особливості байки?
- Як ти розумієш значення вислову прикусити язика?
ВІДПОЧИТИ НІКОЛИ
Розпочались канікули,
а відпочити ніколи.
Лиш наступає ранок -
за книжку і на ґанок.
А з ґанку стежка-стрічка
веде мене до річки.
Там на піску читаю,
читаю й загораю.
І так я зачитався -
за три дні й не скупався.
А тут іще морока:
попік і спину, й боки.
Тепер лежу у ліжку
і знов читаю книжку.
Розпочались канікули,
а відпочити ніколи.
- Яку проблему не може розв'язати хлопчик?
- Чи справді йому не було часу відпочити?
- Поясни значення вислову зайнявся справою не в міру.
- Що ти порадив би хлопчикові?
- Прочитай виразно вірш.
- Чи вдало автор дібрав заголовок до вірша? Доведи свою думку рядками з тексту.
- Про яку рису характеру хлопчика поет говорить з гумором?
- Прочитайте вірш. За допомогою інтонації та міміки передай особливості характеру кожного персонажа.
ДЕ ІВЛНКО?
- Де Іванко? - запитав наш учитель Тому.
- Та він ногу поламав і побіг додому!
- Чому відповідь Томи викликає сміх?
- Спробуй скласти веселу розповідь про цікавий випадок із твого життя.
5. Відпочинь.
6. Виконай завдання.
Зразок розташування карток - вони повинні йти від 1 до 6.
7. Виконай тести за посиланням.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSerjOHl9uYLlss7NDT_rok78NmCyKGTOAtkYOEs7JEk2M7EAg/viewform?usp=pp_url
8. Ти молодець!
Немає коментарів:
Дописати коментар