Тема: Вправи для розвитку
коорцинації рухів.
Координація (з лат. «узгодженість, об'єднання, упорядкування”) - здатність доцільно будувати цілісні рухові акти та перетворювати вироблені форми дій або перемикатися від одних до інших відповідно до вимог мінливих умов.
Координація - це здатність раціонально узгоджувати рухи ланок тіла.
1. Швидко реагувати на різні сигнали (на об'єкт, що рухається);
2. Точно і швидко виконувати рухові дії за мінімальний проміжок часу;
3. Диференціювати просторові, часові та силові параметри руху;
4. Пристосовуватися до мінливих ситуацій, до незвичайної постановки завдання;
5. Прогнозувати (передбачати) становище рухомого предмета в потрібний момент часу;
6. Орієнтуватися в часі рухової задачі (ритмічність);
7. Фіксувати необхідну позу (рівновага);
8. Швидко відтворювати побачений рух (спритність).
Нестійкі поверхні – ходіння по нестійких поверхнях (наприклад, по подушках, кріслах-мішках чи ковдрах на підлозі) змушує тулуб працювати над тим, щоби зберігати вертикальне положення.
Нестійкі гойдалки й рухливі ігри, підвішені сходи й канати. Коли гойдалки рухаються несподіваним чином, це змушує м'язи тіла інтенсивніше працювати.
Ходьба типу «тачки» (дитина ходить на руках, а дорослий підтримує її ноги).
Плавання – змушує тулуб боротися з опором води, забезпечуючи тим самим більш глибоке відчуття себе у просторі.
Присідання на коліна, не торкаючись рукою підлоги, підйом і передача повітряної кульки рукою іншому гравцю.
Гра у класики – вимагає від дитини зміни напрямку руху та стрибків швидко й часто.
Гра в сапера з великими стрибками (наприклад, не можна наступати на міни) – це хороше завдання для дитини на збереження рівноваги.
Велосипеди та скутери (самокати,скейти, ролики, лижі, ковзани) – обидва види вимагають від дитини постійно вносити корективи у свою поставу, положення тіла для збереження рівноваги.
Вправ для покращення і розвитку координації дуже багато, я пропоную тобі переглянути у вільний час декілька з них. Також, спробуй виконати 2-3 вправи самостійно.
Координація - це здатність раціонально узгоджувати рухи ланок тіла.
Координаційної здібності передбачають:
2. Точно і швидко виконувати рухові дії за мінімальний проміжок часу;
3. Диференціювати просторові, часові та силові параметри руху;
4. Пристосовуватися до мінливих ситуацій, до незвичайної постановки завдання;
5. Прогнозувати (передбачати) становище рухомого предмета в потрібний момент часу;
6. Орієнтуватися в часі рухової задачі (ритмічність);
7. Фіксувати необхідну позу (рівновага);
8. Швидко відтворювати побачений рух (спритність).
Види діяльності, які можуть допомогти покращити рівновагу та координацію:
Нестійкі гойдалки й рухливі ігри, підвішені сходи й канати. Коли гойдалки рухаються несподіваним чином, це змушує м'язи тіла інтенсивніше працювати.
Ходьба типу «тачки» (дитина ходить на руках, а дорослий підтримує її ноги).
Плавання – змушує тулуб боротися з опором води, забезпечуючи тим самим більш глибоке відчуття себе у просторі.
Присідання на коліна, не торкаючись рукою підлоги, підйом і передача повітряної кульки рукою іншому гравцю.
Гра у класики – вимагає від дитини зміни напрямку руху та стрибків швидко й часто.
Гра в сапера з великими стрибками (наприклад, не можна наступати на міни) – це хороше завдання для дитини на збереження рівноваги.
Велосипеди та скутери (самокати,скейти, ролики, лижі, ковзани) – обидва види вимагають від дитини постійно вносити корективи у свою поставу, положення тіла для збереження рівноваги.
Вправ для покращення і розвитку координації дуже багато, я пропоную тобі переглянути у вільний час декілька з них. Також, спробуй виконати 2-3 вправи самостійно.
Дякую за перегляд!
Немає коментарів:
Дописати коментар